Vizuális élményeim tárháza

Na Mit Láttam

Véget ért a Dexter, de...

2013. október 03. - pourushka

Ennyi volt, nincs tovább, lezárult a történet. Ez az amit biztosra tudok. Azt hogy hogyan, viszont már nem. A kezdeti lelkesedésem (itt olvasható) ugyanis hamar alább hagyott :((( . Sőt a 6. rész végére teljesen elfogyott.

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de engem egyáltalán nem érdekel a Dexter vége. Nem sikerült a felkeltett érdeklődésemet az évek óta tartó rajongásom ellenére sem fent tartani. Utáltam a pszichiáter nőt, és nem vágom, hogy vele mi volt, de elég ellenség karakternek tűnt, abból is olyan fajtának, aki semennyire sem tud érdekelni. Az eddig mindig jól működő Quinn - Batista páros is érdektelenné vált, Dexter önmegértése meg, még ha új értelmezési dimenziókat is nyitna, teljesen hidegen hagy. Felháborító és pont.

A 8. évad és így a Dexter is számomra a 6. résznél már véget is ért. Nem voltam és vagyok képes tovább nézni, és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Igyekszem hát innentől a régi szép időkre koncentrálni, amikor a Dexter még szívemnek egyik legkedvesebb sorozata volt. Ha sikerül megúszni, hogy ne fussak bele valami lényegi spoilerbe, akkor talán egyszer, ha sok felesleges időm lesz, be fogom fejezni ezt az évadot. Persze, ha nem lesz a maradék 6 rész annyira bosszantóan rossz, hogy még ebben is megakadályozzon.

Lényeg a lényeg: nézzen mindenki inkább Ray Donovant vagy Southlandet, ha igazi izgalmakra vágyik.

kategóriám rá:

kötelező - ajánlott - rendben van - szórakozásból - nem kéne - tilos

 

Ha tetszett, megosztani és lájkolni is szabad!

A bejegyzés trackback címe:

https://namitlattam.blog.hu/api/trackback/id/tr365533167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása