Vizuális élményeim tárháza

Na Mit Láttam

Április 13-án visszatér a Mad Men legújabb, ... évadával

2014. február 24. - pourushka

Sikerült eddig félig szándékosan elkerülnöm azt a tényt, amivel végül a hétvégén kénytelen voltam szembenézni. Pedig belül nagyon edzettem magam, mégsem sikerült azóta se feldolgozni. A Facebook ilyen szempontból kegyetlen, nem foglalkozik az érzéseiddel, amikor a hírfolyamodon elér a következőhöz hasonló kepekkel.
Vigyázat, a nyugalom megzavarására alkalmas kép következik!!! Én szóltam..

1957986_10153863589235327_1252070800_n.png

Igen, először ott a jó hír, április 13-án jön az új Mad men évad, aztán meglátom a FINAL szót, neeee, tényleg ez lesz az utolsó évad, ez nem lehet igaz. Nincs olyan sorozat, ami pótolni tudná a Mad ment, a szívemnek legeslegkedvesebbet. Vigasztalhatatlanul szomorú vagyok. Így már nem is várom a 7. évadot...

A bejegyzés trackback címe:

https://namitlattam.blog.hu/api/trackback/id/tr335831286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása